2013-04-13

الخضّة

مش لازم تتخضّي..
مفيش حاجة بتتكرّر غيرك
غيّريكي
هتلاقي كل حاجة شبه الحاجة
أشبه بالـ ولا حاجة
23 مارس 2013

هناك 4 تعليقات:

  1. كل حاجة شبه الحاجة
    و كل الدنيا اصلا ولا حاجة
    بس احنا بس اللي بنحب نبقى دايما في حاجة
    بنخترع حاجات و نقنع نفسنا انن محتاجينها بس احنا في ولا حاجة

    ردحذف
  2. انا عايزة افهم بقى يالبنى انتي ومصطفى انتم حا"تدننوني"..يعني آجي من عند مصطفى وانا سايبة جينات المجاري الاقيكي كاتبة عن الولاحاجة في الحاجة ..طيب ياستي خدي دي عندك:انا صاحبت صاحب ..اتاري صاحبي مصاحب ..وصاحب اتنين يا زمن ..لا له خل ولا صاحب ..يبقى انا في الحالة دي ما صاحبتش حد أصلاً ..صح الكلام ..شفتي بقى المخ المتكلف

    ردحذف
  3. ما فيش حاجة شبه التانية
    أنا بتغير مع كل تغير
    فيبان الفرق كأنه مافيش
    الدنيا تلف
    أنا مرة هنا ومرة هناك
    ومش باخد بالي مني بالذات

    ردحذف
  4. عايزة اسجل اعجابى الشدييييييد بلفظ

    غيريكى

    !

    تحياتى :)

    ردحذف